sobota, 14 lutego 2015

Makijaż walentynkowy

W końcu się zdobyłam i zrobiłam propozycję makijażu walentynkowego :) Dla mnie ten dzień jednak okazał się fatalny (a niby wczoraj był piątek 13go), ale mam nadzieję, że może Was zainspiruję do zmalowania czegoś ;) Wybaczcie te włosy na każdym zdjęciu, ale nie jestem w stanie nad nimi dziś zapanować.







#Twarz
podkład Revlon ColorStay 150 Buff
puder ryżowy Kryolan Anti-Shine
bronzer Astor Skin Match 4Ever Bronzer 002 Brunette
róż L'Oreal True Match no. 140
rozświetlacz Mary Lou Manizer
korektor Wibo 4in1 Concealer (pod brwi)
korektor Astor Perfect Stay 24h 001 Ivory (pod oczy)

#Oczy
baza pod cienie ArtDeco
biały cień Inglot Matte 318
złoty cień Mary Lou 
różowy cień Inglot AMC Shine 144
fioletowy cień Inglot AMC 75
brwi - Inglot Matte 327
korektor do brwi Eveline Art Scenic 
eyeliner w żelu Maybelline Lasting Drama Black
tusz do rzęs Maybelline Colossal

#Usta
pomadka Essence 55 Coralize Me!




1 komentarz :

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka