sobota, 7 lutego 2015

Colorful

Witajcie Kochane :) Dziś przygotowałam dla Was makijaż, który nada się zarówno na dzień jak i na wieczór :) Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zostawiać górną powiekę neutralną, a dolną mocno podkreślić kolorem! Dodatkowo pierwszy raz użyłam rozświetlacza Mary Lou na całą ruchomą powiekę i bardzo mi się ten efekt podoba.











#Twarz
podkład Revlon ColorStay 150 Buff
puder ryżowy Kryolan Anti-Shine
korektor Wibo 4in1 Concealer (pod brwi)
korektor Astor Perfect Stay 24h 001 Ivory (pod oczy)
bronzer Astor Skin Match 4Ever Bronzer 002 Brunette
róż L'Oreal True Match no. 140
rozświetlacz Mary Lou Manizer

#Oczy
baza - kredka NYX Jumbo Milk Laite
biały cień Inglot Matte 318
złoty cień Mary Lou Manizer 
brązowy cień Inglot AMC Shine 124
jasny zielony cień paleta 120
zielony cień Inglot Double Sparkle 477
jasny niebieski cień Inglot AMC Shine 116
ciemny niebieski cień Inglot AMC 68
brwi - Inglot Matte 327
korektor do brwi Eveline Art Scenic 
eyeliner Rimmel Glam'Eyes 001 Black Glamour
tusz do rzęs Maybelline Colossal

#Usta
pomadka w kredce Miss Sporty Instant Lip Colour&Shine 001 Playful Beige







;****

16 komentarzy :

  1. Ojej jak bosko :-) uwielbiam szaleć na dolnej powiece :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Wtedy każdy makijaż staje się nietuzinkowy :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, dolna powieka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada naprawdę pięknie ! Sama muszę spróbować Mary na powiekę...Super patent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Mary daje świetny efekt w każdym wydaniu ;)

      Usuń
  4. Świetne połączenie kolorów. Bardzo mi się podoba.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten makijaż przypomina mi moje początki z makijażem,zrobiłam wtedy bardzo podobny look :)

    Pozdrawiam Serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jestem trochę monotematyczna, bo jakoś nie po drodze mi z szaleństwami na oczach ;) Dziękuję!

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż :D Nie spodziewałam się, że mary może tak ładnie wyglądać na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maleńka, zrób recenzję Mary Lou!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że na necie już jest tyle recenzji, że już nie trzeba mojej :D Ale dla Ciebie wszystko :*

      Usuń
    2. Twoja zawsze najbardziej wiarygodna:D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka