czwartek, 5 marca 2015

Kulinarnie - makaron z sosem brokułowym

Dziewczęta mam dziś dla Was przepis na najpyszniejszy sos brokułowy! Już dawno nic mi tak dobrze nie smakowało (nawet kebsy ;)).

Składniki:
1 brokuł
Pół cebuli
2 łyżki śmietany 12%
Centymetrowy plasterek serka topionego
Sól, pieprz
2 łyżki oliwy

Brokuła myjemy i dzielimy na różyczki, wyrzucamy twardą część. W międzyczasie zagotowujemy i solimy wodę, wrzucamy różyczki, gotujemy 2-3 minuty od ponownego wrzenia i odcedzamy.

Na patelnię wlewamy 2 łyżki oliwy, czekamy aż się nagrzeje, wrzucamy cebulkę i szklimy. Dodajemy odcedzonego brokuła, lekko podsmażamy. Następnie dodajemy śmietankę i cały czas mieszając dodajemy plasterek sera topionego (ja dodałam o smaku szynki, cudownie podkreślił smak). Mieszamy ugniatając ser łyżką, bo ciężko się rozpuszcza. Na koniec dodajemy sól i pieprz, ostatni raz mieszamy i zdejmujemy z ognia.

Do tego ugotowałam makaron razowy i naprawdę rewelacyjnie się komponowało mimo, że za makaronem razowym nie przepadałam :) 

Naprawdę PYSZNE i polecam Wam do zrobienia na obiad ;)

6 komentarzy :

  1. Uwielbiam brokuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co one w sobie takiego mają, że są tak pyszne?!:P

      Usuń
  2. Kochana uwielbiam brokuły i akurat mam jednego na stanie :D :D już wiem co jutro na obiad:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ekstra! :D Specjalnie zrobiłam większą porcję, żeby mieć jeszcze dziś na obiad, nawet się z R. nie podzieliłam :D:D:D

      Usuń
  3. ja uwielbiam brokuły i tak samo jak makaron więc dla mnie połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka