poniedziałek, 2 marca 2015

Koty, jelonki, trójkąty...

Cześć dziewczyny :) Dziś Wam chcę przedstawić sposób na ciekawe paznokcie, gdy nie umiecie malować wzorków. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o wzorki, więc dla mnie to czysta przyjemność, mając chociaż raz inne pazury.

Sposób ten to nic innego jak tatuaże na paznokcie firmy Tattoidee. To coś bardzo podobnego do naklejek. Odrywamy folię zabezpieczającą i nanosimy na paznokieć. Czysty patyczek kosmetyczny moczymy w wodzie i delikatnie dociskamy do paznokcia aż do momentu, gdy papier sam zacznie schodzić. 

Jest to naprawdę tania inwestycja - wszystkie kosztują 4 zł, również te kolorowe. 

Ja wybrałam ptaki, koty, drzewa, trójkąty oraz jelonki. Był to bardzo trudny wybór, ponieważ wzorów do wyboru mamy dużo więcej - więcej znajdziecie tu.

Tatuaże można nanosić również na paznokcie żelowe oraz hybrydowe, na zwykłym lakierze będą się trzymać dopóki będziemy miały lakier na paznokciach :) 

Mam też dodatkową informację - teraz na WSZYSTKIE tatuaże na paznokcie jest promocja -30%

Jak Wam się podoba taka opcja? Ja jako laik jestem zdecydowanie na TAK!


Przepraszam za jakość pierwszego i ostatniego zdjęcia, ale padły mi baterie w aparacie...

2 komentarze :

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka