wtorek, 13 maja 2014

Coś, co kobiety kochają najbardziej...

... czyli prezenty ! :) Najlepiej te kosmetyczne:P

Nie mam jakiegoś przesadnego pociągu do Inglota, nie rzucam się w wir kupowania, gdy zobaczę wysepkę w galerii czy sklep. No, ale wyjątkowa okazja się nadarzyła, dużo klientek to i trochę kasy wpadło ;)



Ciekawe co w środku? :p TŻ sprawił mi niesamowity prezent o którym myślałam już od dawna. 

Paletka magnetyczna na 20 wkładów. 5 wkładów kupiliśmy wczoraj, 2 przedwczoraj, a reszta gdzieś latała luzem po kufrze. Nie mam co prawda aż 20 wkładów, jak mówiłam wcześniej, nie staje mi serce na widok Inglota, poza tym mam około 300 cieni (paleta 120, Ruby Rose, paletki no name, pojedyncze cienie), więc następne są zbędne (nie wierzę w to co piszę :P). Byłoby ich więcej, ale jeden cień zgubiłam robiąc wpis o nakładaniu na mokro, jeden się rozkruszył, kilka się pokończyło. 

Paletka jest solidna, trochę ciężka, magnes bardzo mocny. Myślałam, żeby zamówić normalną paletkę na allegro za 20 zł, ale przecież Inglotowska musi być ! :D Biłam się z myślami, bo mam jeszcze pojedyncze cienie, ale kwadratowe. Jednak za namową postawiłam na Inglota :P 
Matte 318 - kupiony z myślą o klientkach, bo nie dość, że z Miyo mi się kończył to spadł i się skruszył
AMC Shine 110 - kupiony jakiś czas temu też z myślą o klientkach, bo nie miałam ładnego jasnego złota
Double Sparkle 456 - piękny kolor kawy z mlekiem :)
AMC Shine 124 -  spodobał mi się ciepły odcień brązu, który się będzie nadawał do makijaży wieczorowych i dziennych :)
Matte 327 - kupiony jakiś czas temu, gdy miałam jaśniejsze włosy to używałam go do brwi
Double Sparkle 498 - grafit, do linii wodnej zmieszany z Duraline :)
AMC 73 - chyba najstarszy ze wszystkich, praktycznie w ogóle go nie używam
AMC 74 - troszkę młodszy od kolegi wyżej, ale też dość stary :p
Double Sparkle 495 - właśnie ten zgubiłam, gdy robiłam wpis, nie darowałam sobie tego po dziś dzień i kupiłam ponownie :D 
Double Sparkle 470 - brzoskwinia dla panien młodych i do makijaży dziennych :)
Double Sparkle 477 - namowa TŻ :P często używam zieleni, gdy chcę zaznaczyć dolną powiekę, gdy górna jest w stonowanych kolorach :))
I nieodłączny przyjaciel do robienia kresek klientkom i do linii wodnej :)
Taka niepotrzebna informacja - stary laptop [*] ;< miałam go 5 lat, zepsute w nim było chyba wszystko co możliwe - kamerka, bateria, wejście do ładowania, USB, slot na kartę pamięci, CD-ROM, mikrofon, pęknięta matryca... Ostatnio zaczął ekran się sam wyłączać, naprawa to ok. 600 zł czyli przewyższa wartość mojego ukochanego złomu...

Z ciężkim sercem zostawiłam go panom po sąsiedzku, żeby wyjęli z niego wszystko co możliwe, żeby sprzedać na części - o ile przy tylu uszkodzeniach coś się da z nim jeszcze zrobić... No i zainwestowałam w nowego - kieszeń aż zapiszczała z bólu, ale przynajmniej mam działający sprzęt :)
















;***

2 komentarze :

  1. ładny zbiór cieni :)
    Też kompletuje aktualnie swoją paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja już dawno skompletowana, gdzieś robiłam wpis o cieniach i pigmentach :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka