niedziela, 14 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez Dominikę (http://najpiekniejszabizuteriakobiety.blogspot.com) za co ogromnie dziękuję, bo lubię wszelkiego rodzaju tagi, a poza tym w końcu ruszę tyłek, żeby coś napisać na blogspocie zamiast na pingerze! :*









Pytania, które dostałam
1. Ulubiony kolor do ust?
2. Co Cię pokusiło, by zacząć blogować?
3. Wolisz oglądać vlogerki, czy czytać blogi?
4. Wyobrażasz sobie swoje życie bez malowania się?
5. Impreza, czy wieczór w domu?
6. Masz coś przeciwko koloryzacji włosów, czy uważasz to za oznakę 'sztuczności'?
7. Ważniejszy - makijaż, czy śniadanie?
8. Jaka jest Twoja największa zaleta?
9. Czy czujesz się osobą spełnioną?
10. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu?
11. Ulubiona blogerka?


Moje odpowiedzi
1. Zdecydowanie nude :) Ale w domowym zaciszu do makijaży na bloga lubię też krwistą czerrrrrrwień :P 
2. Zaczęłam się interesować makijażem, na początku robiłam to na siłę i jakimiś dziwnymi, tanimi kosmetykami, wrzucałam to na pingera robiąc z siebie pośmiewisko :P Ale z biegiem czasu wydaje mi się, że czegoś się nauczyłam i lubię wrzucać swoje prace :)
3. Jedno i drugie :) Staram się nie oglądać słynnych vlogerek, które trzaskają grubą kasę na wyświetleniach promując coś, co tak naprawdę jest gówno warte
4. NIE! Nigdy!:D Ostatnimi czasy raczej rzadko robię makijaż, ale nie wyobrażam sobie już nigdy nie dotknąć pędzla!
5. Zależy od humoru, funduszy i ludzi :) Latem lubimy wychodzić z R., ale zimą grzejemy się herbatką przy filmie :)
6. Nic nie jest sztuczne jeśli jest umiejętnie wykorzystywane :) Sama farbuję, lubię to i będę to robić :)
7. No to proste, że makijaż:D Nie jem śniadań (błąd, ot co)
8. O reeeeeeeeeeety :D Chyba szczerość, którą ludzie często mylą z chamstwem. Nie jestem chamska, wyrażam kulturalnie swoje zdanie starając się nikogo przy tym nie obrazić :) 
9. Ciężkie pytanie... W pewnym sensie tak - mam u boku wspaniałego mężczyznę, zajmuję się makijażem, zdobyłam dużo doświadczenia. Z drugiej strony nie czuję się spełniona, bo jeszcze nie skończyłam studiów (do czego dążę siedząc na fejsie, blogspocie, pudelku, pingerze mając otwartą w Wordzie pracę licencjacką:D), nie założyłam jeszcze rodziny (do czego też będę dążyć po studiach), pragnę wyjechać do innego kraju, żeby robić to co lubię - to też po studiach :) Czyli mówiąc krótko - w przeciągu 2-3 lat będę spełniona na full!:)
10. Kiedyś bym powiedziała, że swoją wagę (pff, i tak bym chciała), ale znalazłam typ faceta, który nie lubi wieszaków :P A ja jestem takim wieszakiem obudowanym szafą :D 
11. Lubię wszystkie początkujące blogerki, które mają pod górkę i uczą się nowych rzeczy, a ja im przy tym mocno kibicuję :) 


Rozpisałam się, ale mam nadzieję, że miło się czytało :) No to zostawiam Was ze skromną samojebką i wracam do szarej rzeczywistości :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka