niedziela, 19 kwietnia 2015

Wiosenne paznokcie

Hej :) Dawno nie było paznokciowego wpisu, ale jeśli obserwujecie mnie na instagramie (klik) to wiecie, że zdarzyła mi się przykra rzecz... Zostałam pozbawiona jednego z moich długich paznokci, a tuż po nim wszystkie poleciały jak szalone :(

A więc chcę Wam przedstawić 2 zdobienia.
Do pierwszego użyłam trójkątów

A do drugiego pojedynczego ptaszka :)

W obu użyłam tego samego zdobienia, czyli ręcznie malowanego i paskudnego kwiatka (ale przecież nie o niego tu chodzi! :D). Jak tylko odhoduję moje pazury to obiecuję zrobić coś produktywnego i nadającego się do publikacji.

Chciałam również dodać, że na stronie Tattooidee jest obecnie zniżka na wszystkie tatuaże na paznokcie :)

Strona Tattooidee z tymczasowymi tatuażami oraz tatuażami na paznokcie - klik
Facebook Tattooidee - klik
Instagram - klik

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka