wtorek, 19 sierpnia 2014

Maleficent

Nie zabijajcie mnie za chujową jakość zdjęć. Dziś umarły mi ze starości akumulatory w aparacie :( Tyle dziewczyn już zrobiło swoją wersję Diaboliny to i ja postanowiłam spróbować :)













#Twarz
podkład Revlon 150 Buff
puder ryżowy Pierre Rene no. 1
korektor Wibo
czarny cień paleta 120

#Oczy
baza pod cienie ArtDeco
biały cień w kąciku i pod łukiem brwiowym Inglot Matte 318
zielone cienie paleta 120
czarny cień Inglot 498 Double Sparkle
fioletowy cień Inglot AMC 73
kreska - czarny cień z paletki Wibo i Inglot Duraline
brwi - paletka no name
odżywka do rzęs Eveline SOS Lash Booster
tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara

#Usta
czerwona konturówka FM (???)



;***

2 komentarze :

  1. fajny :D i Ty nie umiesz dziubka robić w wewnętrznym kąciku? PHI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jednym mi wyszedł, w drugim nie :D więc NIE UMIEM PHI! :D

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedzenie :)
Na pewno do Ciebie zajrzę, gdy pozostawisz po sobie jakiś ślad :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka